ENG  RUSTimus Online Judge
Online Judge
Задачи
Авторы
Соревнования
О системе
Часто задаваемые вопросы
Новости сайта
Форум
Ссылки
Архив задач
Отправить на проверку
Состояние проверки
Руководство
Регистрация
Исправить данные
Рейтинг авторов
Текущее соревнование
Расписание
Прошедшие соревнования
Правила
вернуться в форум

Обсуждение задачи 1265. Зеркало

wa #9 (+)
Послано AlMag(VNTU) 10 апр 2009 11:18
I have only ONE division and no sqrt's, no rotates! what's wrong?
Re: wa #9 (+)
Послано OpenGL 10 апр 2009 12:56
Try rewrite program on pascal with extended. I got wa9 on C++ too, but on pascal same algo got AC

Edited by author 10.04.2009 12:56
Re: wa #9 (+)
Послано AlMag(VNTU) 10 апр 2009 18:33
ok, i'll try. but why? i used long double, is that correct?
Re: wa #9 (+)
Послано AlMag(VNTU) 10 апр 2009 18:49
damn, AC! thanks :)
Re: wa #9 (+)
Послано OpenGL 10 апр 2009 19:20
sizeof (long double)=sizeof (double)
i've got it, thanks (-)
Послано AlMag(VNTU) 10 апр 2009 23:39
Re: i've got it, thanks (-)
Послано ValenKof 23 июл 2011 20:13
Try to swap(x1,x2) and swap(y1,y2). This change gave me AC.
Re: wa #9 (+)
Послано Edric Mao 27 окт 2011 18:55
thanks, it's really weird.....