| 
 | 
вернуться в форумwhi i get WA end please tell me how i mast do it and i will tell you senc your?here is a my program var min,raod,max,i,j,n,l:longint;     y:integer;     k:byte;     z,x,b,b1:string;     a:array [1..100] of string;   procedure readdata;   begin     readln (n);   end;   procedure number;   begin     str (n,x);     k:=length (x);     min:=1;     for i:=1 to k-1 do       min:=min*10;     min:=n-min-1;   end;   procedure solve;   begin     str (n,b1);     for i:=min to n-1 do       begin         str (i,x);         k:=length (x);         z:=x;         for j:=1 to k do           begin             delete (x,j,1);             val (x,l,y);             if i+l=n then                 begin                 inc (raod);                 str (i,b);                 a[raod]:=b+' + '+x+' = '+b1;                 break;               end;             x:=z;           end;       end;   end;   procedure print;   begin     writeln (raod);     for i:=1 to raod do       writeln (a[i]);   end;   begin   readdata;   number;   solve;   print; end. Re: whi i get WA end please tell me how i mast do it and i will tell you senc your?here is a my program Послано  nr 8 май 2002 13:01 shecvale n n+1 it Romeli n-i niko.romel xzze.darsmunebuli xar rom storia? romeli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |  
  | 
|